Sunday 10 February 2013

sawadikap



Assalamualaikum..
Sawadikap..

hai bloggers!
sumpah aku kagum giler dengan diri aku yang tak berapa nak betul ni.
hahaha
mana tidaknya, dalam masa kurang sejam aku sudah boleh create satu blog baru
sebagai wadah untuk aku sampaikan rasa hati dan cerita cerita sensasi
yang berlaku di dalama dan luar Malaysia.

kalau korang semua nak review aku si penulis blog ni,
boleh lah review pada bahagian biodata ok.
tak der yang lain betul malainkan yang salah sahaja. haha

untuk bahagian pertama entry ini.
aku nak ulas skit pasal isu politik yang melanda negara kita khir akhir ini.
keadaan semakin menggila lagi lagi PRU 13 sudah semakin mendekat
aku semakin meluat dengan permainan parti pembangkang.
aku baru sahaja habis menonton ceramah politik anwar di lembah pantai.
kawasan dimana nurul izzah menang.
choii! nampak sangat ke'desperate-an pakcik tuh untuk memerintah malaysian

semuanya adalah bohong dan penuh dengan kepalsuan.
aku semakin jelak dan meluat,
pelbagai janji ditabur tetapi tidak pernah tertunai.
apakah??

sekarang ni pelbagai aktiviti dan program anak muda yang dianjurkan oleh pihak kerajaan
yang dilihat sangat produktif dan menarik.
bagi aku, aku sangat suka dimana aktiviti anak muda dapat diperluaskan lagi
mampu mengurangkan jenayah dan juga yang penting
makin kuranglah anak muda yang akan berpeleseran tidak tentu hala.

adoyaii.. mak dah penat jah menaip ni.
ini adalah intro mak serba sikit sebagai permulaan.
mak akan berceloteh lebih lagin lain kali ye.

~da~~

No comments:

Post a Comment